Tuesday 22 June 2010

Niciodata Singur ! Never Alone !

"Asta nu e despre mine..e despre noi ..convins ca mai putem sa ducem inca un..

RAZBOI IN DOI

M-am simtit indestructibil atunci cand eram cu tine..nimic nu ma putea opri in a`ti respira soaptele ...in a`ti sorbi miscarile cu privirea..eram tot ceea ce nu puteam fi vreodata...am atins tot ce era intangibil ..si tot ce era distrus in jurul meu prindea forma..era palpabil...si observabil ..toti erau impresionati ...nimeni nu avea nici cea mai mica ideea ca pierzandute pe tine...m-am pierdut pe mine insumi..si ca tot ceea ce am cladit alturi de tine ..statea acum intr`o telecomanda...cu un singur buton..care declansa explozia..ce urma sa imi ruineze tot ce am construit...am fugit cat am putut de repede..parasind tot ceea ce cladisem...si am lasat in urma ..ramasitele unei povesti de dragoste..mai presus de cartile pe care le citeam in scoala primara...
Inceputul unei noi "vieti " era un joc psihologic cu cei din jurul meu ..testand`umi cunostintele pe care le acumulasem cat timp mintile noastre au fost una ..acum imi era foarte usor sa ma joc cu ceilalti ..si credeam ca detin puteri inimaginabile...ca totul e prea usor..apoi ajungeam in stari depresive ..care ma aruncau direct in trecut..si la ziua in care te-am cunoscut...la tot ce era frumos..si cum totul in jurul nostru capata forme diferite..vazute doar de noi ...eram 2 si .... ATAT...universul nostru era inchis pentru multi "out-side`ri " care isi doreau sa patrunda acolo in lumea creata de noi ...nu as fi vrut sa se intample asa..as da orice pentru o clipa din trecut..in care iti simteam fiecare vibratie a glasului...intra adanc in capul meu si ma facea sa ma simt cu adevarat special...as da tot ! as da tot inclusiv pe mine ..doar sa mai simt odata parfumul tau natural..care ma imbia si imi dadea putere .. as da orice sa mai privesc acei ochi care au imblanzit bestia..as da tooooooot !!!

Solutiile pe care le-am gasit pentru noul inceput ..se rezuma la un singur lucru ..PRIVAT ! un circuit inchis..o camera ascunsa in maduva pamantului ..unde doar noi 2 putem intra..si doar noi doi putem redecora tot..in functie de ce ni se scoala noua ! acum e totul sau nimic...stii despre ce vb :X eu am curajul sa aprind inca un batz de chibrit si sa imi aprind un nou foc "de tabara " ...tu ai suficient curaj ? dar ce zici despre protectie anti`vant ..si chiar mai mult..hai sa aducem niste lemne sa fim siguri ca focul o sa arda mult si bine :)
E PENTRU TINE..pentru ca DOAR TU intelegi fara sa iti ia o secunda..pentru ca tot ce E IN MINE..in mintea mea ..e si in a ta..pentru ca tot ceea ce avem ..ne apartine si pentru ca doar
PE TINE ...

TE VOI IUBI MEREU .. :X

1 comment: