Friday 9 July 2010

Imperfectiuni In Perfectiuni


E trecut de miezul noptii..e exact aceea ora in care pana si sfintii se odihnesc..iar diavolii renunta pt o secunda in a mai face vreun rau ...EU sunt undeva pierdut in spatiu..privesc spre cer..din acelasi loc de unde cu ceva timp in urma totul avea un inteles...si caut raspunsuri la toate intrebarile pe care mi le-am pus ..sau pe care mi le voi adresa de unul singur...
In tacerea noptii imi aprind o tigara..si incerc sa deslusesc lumini din departari.Cu gandul la aceleasi lucruri ..imi ascult bataile inimii..si mi se pare ca parca e altfel..parca totul sa schimbat..dar de data aceasta..parca in rau,ceva nu functioneaza corect...nu stiu ce..dar o simt.Tac,pt o secunda,mi se pare ca tot ceea ce nu am zis niciodata e spus de cineva..care sta langa mine si ma priveste ..privesc in jurul meu ..si nu e nimic..dar totusi..de ce m-as juca singur cu mine...sau de ce imaginatia mea bogata..mi-ar juca feste...chiar acum..cand incerc sa ma regasesc..si sa aflu raspunsuri?

De ce am venit aici ?
imi adresez prima intrebare..si iata ca primesc si un raspuns..pt ca aveai nevoie de tine..pt ca tot ceea ce erai..nu era suficient..pt ca sunt alte cai..pt ca fericirea alerga de tine..si tu de ea... hmm...zambesc :)si cu o mana rece ca gheata..imi sprijin o tampla in palma..brusc apare a doua intrebare..

De ce nu poate fi totul perfect ?
he hee..uite cum odata cu fumul abundent inhalat..primesc mai mult decat o tuse seaca..si in gand mi se deruleaza un filmulet de scurt metraj..care imi prezinta intamplari din viata mea..unele hazlii ..altele dureroase...zambesc ..si refuz sa deschid ochii..desi in coltul celui drept o lacrima si-a facut loc sa intampine cu blandete obrajii imbatraniti.Spre finalul filmului..observ cum totul se transforma intrun pom..care e batran...pana si iarba din jurul lui bate spre retragere..iar frunzele...sunt luate de vant...are gauri in scoarta...si unele crengi atarna rupte..dar incet incet..imaginea aceasta a pomului batran se indeparteaza parca..de mine ...si ma chinui sa il observ ..sa mai vad detaliile..ma multumesc sa il privesc in ansamblu...si deodata vad chiar si padurea din jurul acelui pom batran..si incep sa observ diferentele..ceilalti pomi..frumosi si cu ramuri drepte...erau atacati de fel de fel de animalute care incercau sa se adaposteasca..iar pomul batran..parca nu mai are aceea forma urata..si pare cel mai frumos dintre toti..prin forma pe care o are..

zambesc din nou...si deschid ochii..respir adanc..si realizez..ca nici cel mai perfect lucru nu e chiar perfect..iar ca cel mai urat lucru poate deveni perfect..totul tine de o secunda...o clipa de cumpana...

traim pentru a invata sau invatam pt a trai ? :)

tot ceea ce conteaza e sa traim :)


Aceasta chestie..poate pt multi nu inseamna nimic..dar pt mine inseamna enorm...chestiile pe care unii le vad non`sens ..pt altii inseamna totul..iar cand nu esti in stare sa vezi prin ochii altuia..macar incearca sa iti inchipui cum vede el totul :) si va fi suficient sa intelegi ...si sa oferi mai mult ..mai frumos...

No comments:

Post a Comment