Sunday 21 August 2011

Star Effect§


Sunt momente in viata..cand tre sa te calmezi sa privesti totul in ansamblu sa faci calcule...sa iei noi decizii..



sa lasi apele sa se linisteasca..si sa o iei de la capat..asta daca esti ferm convins ca stii ce vrei de la viata...si daca esti sigur ca ai un ROL:.:unii numesc asta nebunie...eu o numesc Personalitate..altii ii spun caracter..dar eu prefer sa raman la statutul de chestii personale..

As vrea sa pot exprima totul dintro data..sa pot explica tuturor ce rol vreau sa ocupe ei in viata mea si nu numai ..dar stiu cum e sa fii ciuruit de informatii care mai de care mai de necrezut ...si uneori nu ne dorim sa intelegem iar alteori nu putem intelege pe masura "transmisiunilor" ...EU nu am nimic din ce altii n"au..dar nu pot controla" fiecare coltisor al mintii lor sa incerc sa scot din ramasitele unor razboaie post traumatorii cateva fragmente din ce obisnuiau sa numeasca "fericire,dragoste,frica,iubire,intelegere,respect,ajutor..etc" doar sperand ca ei vor sti ce au de facut pe viitor si vor reusi sa se tina de treburile alea...e ca si cum ii spui unui copil..ba nu mai manca bomboane ca iti strici dintii ..dar e greu...el e obisnuit de proprii parinti cu ele...mai simplu.. Nu toti subiectii raspund " resuscitarii " iar cei mai multi pot ceda dupa o anumita perioada,si pot gandi ca de fapt era mai bine inainte..
Ideea esentiala al acestui " monolog greu de inteles " si plin de chestii ascunse este in fond una foarte simpla..TRAIRI! Unii cred ca daca stiu mai multe ca altii pot fi automat catalogati "MAI(buni)" dar de fapt cu totii suntem doar Oameni...facem greseli...pe care le reparam sau .. NU ..si cu toate ca ne gandim sa indreptam unele lucruri nu tine doar de noi..traim intro societate..care e ca un mediu extrem de schimbator si foarte otravitor..ne indeamna sa facem pasi pe care nu nii dorim..dar care sunt intrun fel sau altul noi moduri de a invata.
Uneori visez prea frumos si desi sunt constient ca totul e doar in mintea mea..imi doresc sa le transmit si altora visul meu..e singurul lucru bun pe care il mai pot face printre atatea rele pe care sunt nevoit sa le fac..ma gandeam chiar...uneori priveam spre cer..si aveam un target..o stea..pe care o consideram ca fiind steaua mea..dar care poate fi si steaua mai multor persoane.-.fara ca eu macar sa stiu..inainte priveam de la parter..si priveam direct in sus..acum o privesc de la un alt etaj din alt peisaj si totusi am senzatia ca e aceeasi stea...o gasesc mereu..e acolo si cand o privesc..mereu clipeste parca confirmandumi ca e ea...e in stanga sus si fac pariu ca cineva o sa o vada intro buna zi ..altcineva o sa spuna ca e steaua lui..si poate eu nu voi mai fi sa ii spun ca a fost candva si steaua mea..dar oricum..pot fi sigur ca e aceeasi pe care o vedeam din alt punct de pe pamant? oricum daca eu vreau sa cred asta..nimic nu ma poate impiedica...si concluzia finala e ca nu trebuie sa crezi in nebuniile altora doar pentru ca esti sigur ca acele nebunii ti se potrivesc si tie...trebuie sa iti faci propriile nebunii..si sa fii cat mai echilibrat in a face pe altii sa creada in ale tale..sa fii TU ..sa scoti ce e mai bun din TINE !

Steaua mea se afla in constelatia berbecului...se afla la doar 66 de ani lumina si este cea mai stralucitoare stea..iar luminozitatea ei este de 55 de ori mai puternica decat soarele...spun cercetatorii ! care e steaua ta ?

No comments:

Post a Comment